torsdag 9 juli 2009

come fly with me come fly come fly with me

fick sluta tidigare idag, var alldeles för lugnt på restaurangen, så nu ligger jag och klappar på fina jack och funderar på om jag ska orka pallra mig iväg till seven eleven och köpa kvällsmat eller om jag helt enkelt ska nöja mig med lite nudlar. svåra frågor man har så här på eftermiddagen.

kvällen måste jag tyvärr spendera på städning, håller på med en major garderobsrensning och allt ska upp på tradera, så det ska fotas och tvättas och strykas och sorteras. plus att jack (the ripper...)har rivit sönder massa saker här hemma, så måste laga en del grejer också. men för tillfället, just nu, så samlar jag kraft genom att sitta och fascineras av vackra människor, däribland leona axelsen ringström från mikas. så otroligt vacker! lägger upp en serie bilder alldeles om en minut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar