måndag 13 juli 2009

hey big spender

hej vänner

blev ingen uppdatering igår eftersom jag sov bort dagen, med undantag för frukost och middag. efter middagen började jag få ont i magen - som väntat efter all stress - så det blev en losec och sen mer sömn. vaknade upp idag och kände mig piggare, och åkte därfär till banken för att sätta in mina drickspengar. kändes så pass bra att jag till och med kostade på mig lite spontanshopping och kom därför hem med två underbara koftor, två älskade maxiklänningar och ett par helt perfekta gladiatorsandaler. vet egentligen inte vad jag ska tycka om dessa utjatade "gladdar" men när nu tån är bruten och jag därför inte kan ha heels så får detta bli mitt substitut. imorgon ska jag fota allting om jag mår bättre, just nu bara skriker min mage efter vila. måste bli frisk till på onsdag, då jag jobbar 10-04, och sen på torsdag 09-04. alltså 37 timmar på två dygn, vad säger ni om det? kommer bli så jävla slitigt men det är pengar och det är erfarenhet och jag vill tro att det är den inställningen som kommer ordna ett jobb till mig i höst.

så, nu ska jag försöka kurera min mage. när jag nu äntligen får chansen att visa vad jag går för så vill jag inte att det ska falla på ett jävla magsår. godnatt folks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar