lördag 26 september 2009

she gon' give you what you want

jag vet, jag ska sluta tjata, men stockholmskärleken håller i sig (naturligtvis) och dagen har spenderats på stadens gator. började med ett besök på nyöppnade h&m som faktiskt var smått fantastiskt, blev dock inget köp trots en kort förälskelse med en underbart chokladbrun pälsimitation. vidare upp till weekday där jag lyckades hitta ett par av de allra sista 39:orna ur carin westers kollektion där - lycka lycka lycka! blå mocka, sned snörning, klumpklack, vit päls - som tagna ur en vinterdröm. så underbart fina så att jag nästan dör lite grann när jag ser dom. på ett bra sätt alltså.

som om inte det här var nog så blev det sedan också en snabbis förbi nya beyond retro (turbanfynd som får visas så småningom, ska bara lista ut how to wear it...), myrornas och ohlssons tyger, nu ska här sys till lilla stina. vettefan hur det kommer gå iofs, min fantasi verkar alltid nå lite längre än mina faktiska syfärdigheter och det hela brukar sluta i mer eller mindre panikartad kaos och nålar i fingrar och jag vet inte vad. men jag ger inte upp, inte än. hur som helst så försvinner jag för en stund, but no worries! stay tuned

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar