fredag 25 september 2009

take me to your hood

jag älskar stockholm, tycker verkligen att det är den finaste staden i världen. och ikväll - ikväll var min älskade stad i toppform! fredag, löning, sensommarnatt och en hel massa underbara människor med fina kläder och partyhattar på - jo jag tackar ja. att jag själv stannade vid middag och bio spelade ingen som helst roll en kväll som denna, utan bara genom att vandra götgatan ner mot slussen så ges ju hundratals chanser att insupa stämningen, atmosfären, musiken. hela mitt hjärta är fyllt med kärlek till min stad och till människorna här, och jag vet att jag hör hemma här.
dessutom så har jag fått en jävligt bra idé, som har med denna stad att göra. frågan är hur man går från bra idé till faktiskt projekt? måste fundera aka sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar