onsdag 16 september 2009

walking in memphis

hey ya'll. tänkte att det nog är dags för mig att slå ett slag för det helt fantastiska skomodet som faktiskt knackar på vår höstdörr, tycker att det allra mesta som står i skohyllorna just nu är mer eller mindre underbart. själv går jag visserligen oftast omkring i mina älskade fakeuggs men jag slog faktiskt till på ett par svarta overknees häromdagen och jag tror aldrig att jag varit så nöjd med ett skoköp tidigare, älskart! håller på och laddar kameran nu så bilder kommer senare, tills vidare får ni njuta av några andra personliga (hemklickbara - älska nätshopping..) favoriter. enjoy!


topshop £90

nelly shoes 499 kr
nelly.com
friis&co 1499 kr
nelly.com
nelly shoes 399
nelly.com

friis&co 999 kr
nelly.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar