måndag 5 oktober 2009

bang bang i shot you down bang bang

hello you rarings! nyss hemkommen från haninge där jag var och hälsade på laget, herreguuud vad det kliar i fingrarna när jag ser dom träna! vill bara gå in där och pang-pang-pang liksom, men troligtvis så skulle det låta mer aj-aj-aj och sen blåljus till sös igen så jag gör nog bäst i att vänta tills kortisonet är ute ur kroppen. så trevligt att träffa brudarna iaf, finns verkligen kvalité i det där laget, och på lördag är det lagfekke, då köör vi (visserligen alkofritt för min del men vafan).

har annars haft en riktigt slapp dag - dvs ännu mer slapp än vanligt - och har i stort sett inte åstadkommit någonting. jo förresten, jag har ju faktiskt tvättat håret (oh yes, du läste rätt. vilket insats man gör va?). hatar att tvätta håret, tycker alltid bara att det blir flygigt och frissigt. tacka vet jag två dagar senare, då har det liksom "lagt sig till rätta". mycket bra skit det där.

nu, sängen. imorgon ska jag försöka pallra mig in till stan och hitta på något, oklart vad. sov gott cyber!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar