söndag 4 oktober 2009

the not so very odd molly


vad tycks? fyndat på odd mollys sample sale idag, riktigt bra grej det där med sample sales. hittade dessutom en urmysig rosa kofta som dock inte är speciellt fotogenique, på alla bilder ser den mest ut som något man hittat i ett hörn på vinden och satt på sig i brist på annat. MEN jag och koftan är hur som helst redan nära vänner och det kommer bli bra det här.
nu sitter jag och pysslar här vid datorn, håller på och startar igång ett litet projekt (mer om det senare) och som alltid i början på arbeten så är det mycket att göra innan man riktigt kommer igång. men tid har jag ju å andra sidan så det räcker och blir över så att hålla fingrar och hjärnmuskler igång är säkerligen bara hälsosamt för en ofrivillig hemmafru som jag.
back to work för mig nu, återkommer ikväll (kanske med en liten sneak-peak av vad jag jobbar på!).
stay tuned
tunika - odd molly, strumpbyxor - h&m, kilklackar - carin wester for weekday

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar