tisdag 6 oktober 2009

it's all in your head dear

mitt. huvud. sprängs.

sömn, vatten, vatten, alvedon, vatten, alvedon, sömn. sweet.

förresten så råkade jag få en vip-inbjudan till galakvällen på sthlm fashion market på torsdag, och nu är jag lite smått rädd. min första tanke var självklart "guud så roligt, nu blir syster glad och vi får trevligt" men gick snart över till "vänta nu, är det här någon seriös grej där man ska vara uppklädd och skit?" och just nu är jag på den nivån att jag starkt överväger att inte gå, av ren och skär rädsla (okej, kalla mig feg, jag förstår poängen). har ju ingen aning om vad jag ska förvänta mig. så er uppgift nu är helt enkelt att lugna mig; säg att det hela är en simpel grej utan massa krav och förväntningar, att ni själva ska dit och att ni lovar att inte skratta åt mig när jag ser förvirrad och ensam ut i ett hörn. deal? jag behöver er verkligen nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar