onsdag 7 oktober 2009

in the grey zone

okej, nu är det i alla fall bestämt att jag och bästa vän ska till sthlm fashion market imorgon, det blir säkert bra. förhoppningsvis får jag med mig lite fynd hem också, det är ju trots allt utlovat 50-90 procent rabatt - mycket bra.

annars så har jag mest gått och pysslat här hemma idag, blev dessutom två rundor till apoteket eftersom läkarna missat att skicka det ena e-receptet. roligare kan man ju ha än att hänga på apoteken hela dagarna men ja, som vanligt har jag ju inte direkt något bättre för mig, haha. om två och en halv timme är det dock dags för veckans epic moment: greys anatomy. är såå taggad: mjukisarna är redan på, godiset är inhandlat, soffkuddarna är uppuffade. pappa kommer med pizza om en stund och så är vi redo. någon annan som tänker i samma banor som jag?

2 kommentarer:

  1. Gala och Gala, gala i sverige är ju inte direkt vad det är i hollywood, jag kommer förmodligen satsqa på skinnbrallor..åh ska du på vip kvällen? typiskt i så fall jag tackade just nej för jag ska jobba, vart ju så dum tid men då ses vi iaf där ute hoppas jag! puss

    SvaraRadera
  2. Hej,

    Jag heter Kalle och är grundare till sidan Klädbyte.se
    Vi har precis startat men sidan växer väldigt snabbt.
    Jag är ute efter klädintresserade personer i olika åldrar.
    Fastnat för några, vilken du är en.

    Hittade inte din mejl så skriver här.
    Hoppas det är ok.

    Tänkte att eftersom du skriver en hel del om kläder och mode i din blogg
    Så undrar jag om du är intresserad att lägga upp dina kläder på vår sida.

    Du får en egen garderob där du lägger ut det du vill byta ut eller
    sälja i din garderob. Du kan sen länka garderoben direkt till din blogg.

    På så sätt får du betydligt fler besökare samtidigt som du får ett bra
    komplement till din blogg att visa upp dig och dina kläder.

    Undrar om det finns nåt intresse från din sida an att använda
    dig av oss. Det kostar naturligtvis ingenting utan jag är ute
    efter att få in snygga kläder på sidan, och du får ett roligt
    komplement till din blogg och fler besökare, och även lite nya
    kläder till din garderob.

    Kan inte lova nåt mer exakt i dagsläget vad gäller att synas på
    Framsidan mm, eftersom jag inte vet vilka som kommer att vara med ännu.
    Kolla in klädbyte.se och hör av dig.
    MVH
    Kalle
    Klädbyte.se
    info@kladbyte.se

    SvaraRadera