måndag 23 mars 2009

she's unzippin' my zipper

dagens låt: everybody move

skulle till gyn idag, så ni förstår ju hur taggad jag var på att gå upp i morse? stänger halvt sovande av alarmet på mobilen men lyckas som i ett töcken ändå notera att jag har fått ett sms, blir såklart nyfiken. "läkaren är sjuk idag och återkommer därför med en ny tid till dig senare". thank you, säger jag och somnar om. iofs så kommer jag ju tvingas pallra mig dit inom en snar framtid ändå men jaja. skjut på det, skjut på det. tillfällig lycka räknas också.

vaknade några timmar senare, blev frukost och så en promenad med fina fina jack (måste visa upp honom här snart, imorgon kanske?). sen träning och avslutningsvis 5 minuters premiärövningskörning medan vi väntade på josephines buss, snurrade några varv kring en parkering och roade mig. kändes lite som gröna lund faktiskt, och gröna lund kan man ju besöka både en och två gånger utan att det blir tråkigt.

nu - sängen! ska upp och gymma imorgon bitti, självdiciplin säger jag bara. godnatt världen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar