torsdag 26 mars 2009

you think i'm blind, i've got eyes to see

and hey hey, have a heart
please
if you don't love me
why don't you let me go?

dagens låt:
have a heart

sitter och kikar runt på
minoutfit.se, gillar verkligen den sajten. så mycket inspiration samlat på ett och samma ställe. bra skit!

var på bibblan idag, älskar att vara där. det är något med lukten av böcker, ljuden från folks fotsteg och den gula belysningen där som får mig att känna mig annorlunda. som om jag var med i en film typ. plus att man verkligen alltid hittar något intressant där. idag blev det såklart mest böcker till min uppsats, men kunde inte hålla mig (ni ser här exempel på min stundtals extrema nördighet) från att låna ytterligare en bok om idrottspsykologisk rådgivning. den verkade spännande, hur tråkigt det än kan låta - ni får helt enkelt ta och lita på mig.

nu: sängen. imorgon blir en lång dag bestående av plugg, plus ett box-pass på eftermiddagen. glöm inte att lyssna en sväng på låten, hon sjunger den verkligen väldigt fint. nighty!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar