onsdag 6 maj 2009

i'm the last girl standing up against the wall

i'm alive! 13 timmar senare och jag mår helt okej, om man bortser från fotsulorna naturligtvis. var dock en riktigt tråkig dag (hatar hatar hatar dubbla sittningar - såå segt att duka/bonga/servera/städa två gånger på samma dag) och jävligt snålt med dricks, men men. vissa dagar får man glädjas åt det lilla (dvs att fortfarande vara vid liv).

till helgen blir det till att jobba totalt 20-25 timmar, först en lång dag/kväll/natt på lördag och sen lunchen på söndag = pengar = åtminstone tillfällig lycka. när lönen kommer ska jag kosta på mig något fint, kanske ett par nya jeans. var verkligen evigheter sedan jag köpte jeans, har blivit för lat för att någonsin orka hålla på och prova i provrummet. hah, i-landsproblem it is.

åh, jag är jätteofokuserad nu känner jag, blir ingen ordning alls här. imorgon är jag ledig, då kanske jag bjuder på något bättre. om jag har några läsare så hoppas jag att ni får sova gott i natt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar