torsdag 14 maj 2009

it's a love story baby just say yes

blev lite frånvarande, var jobb och övernattning hos pojkvän som prioriterades. har haft en jättemysig dag med lång frukost, promenad på kungsholmen och sedan hötorget för inhandling av jordgubbar, och nu sitter jag hemma och lyssnar på ulf lundells - när jag kysser havet. väldigt mycket sommar när man hör den låten, tänker mig bästa vänner på en skärgårdsö med grillning och öl och nattbad. som det ska vara. på tal om det har jag förresten blivit uppsignad på jobb under midsommar, vet inte riktigt vad jag ska tycka om det. chefen lovade mycket pengar, förhoppningsvis är det värt det. m-sommar är ju egentligen min favorithögtid, men pengar är fint det också. spikat, hur som helst.

återkommer strax med fynd från dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar