fredag 8 maj 2009

why should i be sad?

sitter här och äter tacosrester från igår, så himla gott. kom nyss hem från stan där jag har varit på minimarkets sample sale, var självklart trångt och stökigt men oh så värt, kom hem med en tischa och ett par ljusa klumpskor i exakt en sån modell som jag spanat efter hela våren. 500 spänn för både sakerna och jag är lycklig. kan dock inte riktigt bestäma mig för hur jag ska göra med pjucksen, dom är inte helt bekväma att röra sig i och jag såg nyss på tradera att dom hade gått för 2500 där... pengar är ju ändå alltid pengar. summa summarum: jag måste fundera en stund.

för övrigt så hade jag önskat att få gå på bloggfesten, alla bloggerskor är så förväntansfulla och stylade och så där nu så man blir ju lite sugen själv. men vad är väl en bal på slottet? ;)


skorna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar