tisdag 23 juni 2009

we'll do it all

åh jag vet, jag har varit sämst på att uppdatera i veckan, men till mitt försvar så vill jag påpeka att jag har jobbat två veckor på en vecka, dvs över 80 timmar, och däremellan har det mest varit till att sova för att orka nästa dag. dock så klagar jag inte, är hellre trött efter en hård dag på jobbet än efter en lång, tråkig och ensam arbetslös dag som jag hade så många av under vintern. vi har dessutom dragit in riktigt bra med dricks i veckan så igår kväll tog jag ut bästa vän s och bjöd på lite måndagsdrinkar på fridays (in here, it's always friday = okej att ta en extra drink - det är ju trots allt fredag). var hur mysigt som helst att träffas, blir ju inte så ofta nu när vi har våra jobb och så, så några timmars kvalitetstid uppskattas enormt.

idag så fick jag iaf äntligen ledigt, och dagen spenderades därför med hundarna (jack + mosters hund som vi har här hemma i veckan) på stranden, lite bad, lite sol, sen in till stan och hinna träffa p innan jag åkte hem och hamnade här, framför datorn. ska väl strax gå och lägga mig , jobb imorgon igen. funderar på om jag ska gå ner till golfen imorgon kväll också, ska höra om j har lust att gå med mig. trots att jag känner varenda människa där så vill jag ju inte direkt gå ut själv, det känns för sorgligt på något sätt. inte mitt fel att alla mina närmre vänner bor så långt borta att det blir ett projekt för dom att komma ut.

nej, nu ska jag ta med mig jack och gå och lägga mig. ska försöka uppdatera bättre den här veckan, promise! sov gott ni andra nattugglor!

1 kommentar:

  1. Inte längre. Har vuxit upp på Ingarö. Bott på Värmdö i 18 av mina snart 21 år :)

    SvaraRadera