lördag 13 juni 2009

the sound of ice cream

ah, jag lever, men fysatan var jobbig den här veckan har varit med allt jobb. visserligen innebär detta också cashflow men kroppen har tagit stryk; nu har jag feber, ont i huvudet och en svullen hals. ångrar dock inte för en sekund vare sig jobbandet eller utgången, VÄRT med pengar och underbara vänner. onsdagen kändes förövrigt som en enda stor klassfest, kände mer eller mindre varenda människa och hade hur roligt som helst, en av dom bästa utgångarna hittills.

nu ska jag duscha, raka benen, platta håret, packa väskan, hitta biljetterna osv för imorgon blir det britneys circus-konsert i london! kommer hem igen måndag lunch så det blir verkligen en snabbvisit men förhoppningsvis är också det värt mödan. en något längre resa till mitt älskade london planeras till efter sommaren, då ska sommarlönen (okej, delar av den i alla fall) shoppas upp. måste bara fixa resesällskap, p börjar ju plugga till hösten så det får bli någon annan, någon frivillig? okej, nu låter jag tragisk som måste efterlysa vänner i min blogg, riktigt så illa är det inte ännu.

nu kommer glassbilen, gissa om jag tänker utnyttja tillfället när man får glassen frankörd till dörren? hörs på måndag, förhoppningsvis med londonbilder :) ha det fint här i sverige folks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar