måndag 15 juni 2009

love of mine

okej, hemkommen alltså. känns som om jag varit borta långt mer än ett dygn men mer än så blev det alltså inte, och tyvärr så var det verkligen alldeles för kort tid för att göra london rättvisa. hann varken med shopping, portobello market, fish and chips eller något i den stilen utan det blev en resa som var just det - ett väldans massa resande. har sedan igår morse hunnit med flygbuss - flygplan - flygbuss - tunnelbana - båt - båt - tunnelbana - flygbuss - flygplan - flygbuss - pendeltåg - bil. förstår ni vad jag menar? och däremellan alltså en konsert också, som för övrigt var rätt så medioker. MEN, jag är inte bitter, någonstans så var det ändå värt det, att få komma bort om så ändå bara för ett dygn. och att endast hinna med fönstershopping gav definitivt mersmak, ge mig ett resesällskap bara så är jag on my way. ska nog fråga bästa vän s redan imorgon om hon är sugen på en augustiresa.
hann fota litegrann i alla fall, fick inte ta med mig kameran in på konserten men här har ni en glimt av london i alla fall. nu blir det sängen för mig, och imorgon är det tillbaks till jobbet igen. never ending story




2 kommentarer: