tisdag 2 juni 2009

regrets, i had a few, but then again - to few to mention

blev jobb idag, första kvällen dom lät mig ansvara för restaurangen på egen hand, trevligt trevligt. superhärliga gäster idag också så jag har verkligen haft en bra dag på jobbet, måste jag säga. även om jag oftast är helt slutkörd efter ett arbetspass och även om man allt som oftast vill strypa ihjäl en del gäster så tycker jag verkligen verkligen om mitt jobb. oftast.

är ledig på torsdag och på lördag, sen blir det en 6-dagarsvecka med mördarpass innan london nästa helg, ska bli så himla roligt. biljetterna till konserten kom igår också så nu börjar de allra sista bitarna falla på plats och vi kan börja slappna av lite med vår nojighet om att allt kommer gå åt helvete. förhoppningsvis blir det bara helt underbart, och mysigt att komma iväg med älsk, även om det bara blir en snabbvisit i min älskade favoritstad i världen. i höst, säger jag bara, då ska det shoppas på portobello market och i soho. och förresten, på tal om shopping, jag var på banken idag och satte in dricksen jag fått hittills i år på restaurangen: jobbat 130 timmar, fått in över 3000 spänn i dricks! man tackar ja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar