tisdag 14 april 2009

and sometimes - against all odds, against all logic - we touch

jättekonstig dag, känns som om det bara var några timmar sedan jag steg upp, samtidigt som det känns som världens längsta dag. mycket märkligt. för tillfället sitter jag i alla fall och kikar lite på minoutfit.se, anmäler min systeryster till sån där "överraskningsaudition" på idol (hon är så himla duktig!), samt spanar lite på dessa übersnygga skor från topshop. jag är visserligen inte ens i närheten av att ha råd men som vi säger, sometimes a fantasy...

(och det kanske är nu som ni ska få invigas i min extrema förälskelse slash besatthet av grey's anatomy. jag citerar, associerar, fantiserar, dedikerar - you name it. ska jag älska något så ska jag älska greys. ni kommer att förstå vad jag menar när ni lär känna mig bättre. tills dess rekommenderar jag starkt att ni som ännu inte invigts i och förstått storheten med denna tv-serie (som i och för sig är så mycket mer än bara just en tv-serie) lånar hem boxen på säsong 1 och maratontittar. det är värt det, you'll see. trust me

någon annan som delar min besatthet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar