fredag 3 april 2009

suppose i never ever saw you

jag hade en tanke, och jag gjorde ett försök så där lite i smyg. försökte gå över och skapa en blogg på devote istället, för det känns som om möjligheten till fler läsare är större där. och visserligen så kände jag redan efter någon dag att jag inte alls gillade designen och att allting allmänt kändes mycket krångligare, men tänkte att det är sånt man får ta. men sen, när bloggen efter 6 dagar plötsligt stängs ner - helt utanförklaring, förvarning etc -då surnar jag faktiskt till lite. så nu är jag tillbaks här och det är här ni hittar mig i fortsättningen. tycker om blogspot, jag förstår hur det funkar. very mucho bra.

krånligheten är också anledningen till att jag varit lite frånvarande här. nu är jag som sagt tillbaks, och jag ska bättra mig med uppdateringar och allt sånt. fler outfits hade jag tänkt också. och ni, när jag tittar i min lilla kristallkula här hemma så ser jag faktiskt magtröjans återkomst inom de närmaste 12 månaderna, tro det eller ej. en kombination jag själv testat lite här hemma är baggy, trasiga ljusa jeans med svart tubtopp/magtröja och så ljusa jeansjackan. hur snyggt som helst, så glöm inte var ni hörde det först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar