tisdag 21 april 2009

wise men say only fools rush in

oh god, forgive me but i'm in love. hittade min soulmate idag, och då syftar jag sjävklart på ett par skor, dyra som satan - självklart - men så vackra, som om självaste christian louboutin hade lagt sin hand vid dem och välsignat dem. tänkar inte ens försöka göra dem rättvisa genom ett bildlöst försök till beskrivning, utan ni får helt enkelt sluta era ögon och för en sekund föreställa er de vackraste skor man kan tänka er; självklart så kommer ni alla att få upp olika bilder, så det är inte det som är poängen, men ser ni hur vackra era vackerskor är? så fina är mina också. eller well, "mina", dom ligger undanlagda i affären till fredag då det är LÖNING (tack snälla snälla tanten som på min fråga ooooom det vore möjligt att få lägga undan ända till fredag svarade: ja, du ser ut som om du verkligen verkligen tycker om dem, klart jag kan göra ett undantag <-- är inte det det finaste på länge? hon såg lite tvär och bitter ut, men var verkligen en sån där fin farmorstant).

hade inte så mycket annat att säga just nu. TRE dagar kvar på utbildningen, FYRA dagar kvar till jobb. jag är bara en smula nervös (låtsas vi - egentligen så mer eller mindre darrar jag av skräck)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar