lördag 25 april 2009

do you know the way to sante fe?

helloooo, nu är jag glad igen. vaknade imorse, kände mig frisk som en jagvetintevad och gick såklart till restaurangen och frågade om dom ville ha mig. yes box och så var kvällen räddad, blir jobb från klockan 16. nice! nu är jag ju iofs skitnervös igen och måste sätta mig och plugga in de sista drinkarna som inte riktigt sitter ännu (jag vet, det är lite dåligt av mig), men hur som helst så är det jobb och det är pengar och det är allt annat än att sitta och dega framför tv:n en lördagkväll. sa jag att jag vad glad? wish me luck though, det kan behövas. hoppas ni får en fin kväll med massa dans och parkpicknick och ölande, ungefär. eller bara robinson :)

(köpte förresten en rolig liten jeanskjol idag som jag inte riktigt vet vad jag ska tycka om, visar senare eller imorgon. kan behöva er hjälp igen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar