onsdag 29 april 2009

the first cut is the deepest

hur snygg är inte den här bruden liksom? alla dagar jag känner för att klippa mig kort så ska jag ta en titt på den här bilden och ändra mig, kort hår är fint men långt hår är tålamod.

har varit iväg på en provträning ikväll, gick riktigt bra och tränaren sa att han absolut ville ha mig med till nästa säsong och att jag stod på hans "önskelista" för spelare som han ville bygga laget på, glassigt! har dock inte helt bestämt mig ännu, men alltid bra med flera olika alternativ och riktigt bra för egot att få så där bra feedback.

nehe, nu blir det till att gå och lägga sig innan jag kliar sönder mina stackars pollensvidande ögon. har dock köpt hela 4 (!) böcker idag, så det finns väl en risk att jag fastnar i någon av dom inatt. är hur som helst ledig imorgon så jag kan vara uppe hela natten om jag så måste :) godnatt på er i alla fall!

1 kommentar:

  1. Dina ord värmer verkligen, dem är inte tjatiga, dem känns. Jag blir så glad av dem, att du tar dig tid att skriva så fina ord till mig, det värmer mer än du tror. Tack så mycket! Ta hand om dig.

    SvaraRadera