fredag 24 april 2009

she's not going to mexico

oh, lång dag idag. vaknade, mådde sämst och kunde knappt röra mig, gick iaf till skolan för att skriva slutprovet, ringde chefen och sa att jag inte skulle kunna jobba imorgon, skrev klart slutprovet, tackade nej till att följa med dom andra på utgång/avslutningsfest eftersom jag mådde dåligt, åkte hem. och så vips så mådde jag bra, liksom vad hände där? så fort jag ahde tackat nej till allt jag sett fram emot så var det som om jag aldrig hade legat hemma sjuk i tre dagar, hur gick det till? så himla typiskt mig också, jag blir typ alltid sjuk när det absolut inte passar. damn it, grabbarna har säkert hur roligt som helst vid det här laget. jaja. jag har ju inte ont nu i alla fall.

så, det var dagens whining, nu till de goda nyheterna: jag klarade slutprovet! hade världens flow hela dagen och det gick verkligen väldigt mycket över förväntan, tack och lov. skönt efter en månads hårdträning, så ja, totalt sett så måste jag säga att jag är tacksam över dagens upp- och nedgångar. det kunde varit värre. nu: lite tradera, sen antagligen sängen. är fortfarande trött som en klubbad säl. återkommer imorgon då det antagligen blir lite inköp också. goodnighty

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar